Projektowanie i Skład graficzny (DTP) magazynów

Od 2010 roku specjalizujemy się w kompleksowym tworzeniu gazet, magazynów i katalogów dla największych marek eventowych w Polsce jak i na świecie oraz dla Urzędów Miast i gmin. Zachęcamy do zapoznania się z naszym portfolio.

Zadaj pytanie

Zapytaj o szczegóły.

Kliknij, by zadzwonić

Zapytaj o szczegóły. Pracujemy pon-pt: 9.30 - 17.30.

Zadaj pytanie

Zapytaj o szczegóły.

Zadzwoń

Kliknięcie automatycznie wpisze cyfry do dialera, byś mógł/mogła wybrać numer w swoim telefonie.
Pracujemy: pon-pt, 9.30 - 17.30

Co nas wyróżnia

Od 2010 roku tworzymy gazety i magazyny dla największych marek eventowych w Polsce, w Europie, a także m.in. dla Urzędów Miast, klubów piłkarskich, siatkarskich.

Tworzymy również publikacje informacyjne: o charakterze miejskim, czy ogólnospołecznym.

Magazyny tworzymy dla klientów z Polski, jak i zagranicznych.

Sprawne tempo prac

Jesteśmy w stanie projektować i składać magazyny w sprawnym tempie. Wszystko zależy od tego, jak bardzo Klient życzy sobie skomplikowanego i wyjątkowego układu.

Niskie i atrakcyjne ceny

Stosujemy niskie i atrakcyjne ceny. W dziale cennik podaliśmy przykładowe widełki cenowe dla wybranych zakresów prac.

Wyróżniające layouty

Stawiamy na wysoką jakość layoutu. Nasze publikacje cechuje przejrzystość, treści są czytelne i przyciągające oko.

Skład DTP + tani Druk

Z racji oferowania bardzo atrakcyjnych cen druku, wielu naszych klientów sięga po opcję w której nasze studio projektuje magazyn, składa, drukuje i transportuje bezpośrednio do klienta. Wygodnie, szybko i sprawnie.

Współpraca z największymi

Od 2010 roku współpracujemy z największymi markami eventowymi w Polsce i Europie, tworząc produkty najwyższej jakości.

Kompleksowy support

Podczas procesu tworzenia publikacji jesteśmy w ciągłym kontakcie z klientem. Dzięki temu, na bieżąco ma wgląd w proces tworzenia publikacji, może wprowadzać drobne poprawki i reagować w sytuacjach, gdy treść nie zajmuje planowanej przestrzeni.

Oferowane usługi

Kompleksowo wspieramy firmy i klientów przy tworzeniu magazynu.

Doradzamy, podpowiadamy, sugerujemy – staramy się maksymalnie odciążyć Klienta.

Niejednokrotnie wspieramy Klienta: przygotowując oferty, czy reklamy dla reklamodawców.

Tworzenie layoutu

To podstawowy etap każdej produkcji. Nasze layouty cechuje własny charakter, są wyraziste, skupione na promocji produktu / wydarzenia o którym opowiadają.

Obróbka graficzna i korekta zdjęć

W tym: szparowanie, poprawa jasności, kolorystyki, wyostrzanie, retusz (korygowanie, usuwanie niechcianych elementów jak logotypy), zamazywanie/anonimizowanie twarzy, weryfikacja jakości zdjęć, weryfikacja formatu, kadrowanie, skalowanie.

l

Skład DTP

„Wlewanie” treści do gotowego layoutu: zamieszczanie zdjęć, oblewanie zdjęć tekstem, naniesienie korekt i zmian tekstowych klienta, nadawanie styli, weryfikacja poprawnego nadania styli wybranym elementom tekstowym, „wyciąganie” wyimków, sugestie dotyczące tytułów, podtytułów, śródtytułów, podpisów pod zdjęcia. Na końcu przygotowanie wersji do drukarni

Wersja on-line

Przygotowujemy wersje on-line gazety: to nie tylko PDF, ale przede wszystkim pełna niezależna platforma, którą wygodnie można przeglądać na większości smartfonów i PC.

Druk magazynów

Również oferujemy usługę druku magazynów. Zachęcamy do zapoznania się z cennikiem.

Transport magazynów

Wydrukowane magazyny przewozimy do wyznaczonych punktów klienta. Dlaczego warto z nami? Kompleksowo składając, drukując i transportując gazetę, jesteśmy w stanie wykonać usługę szybciej, niż standardowo.

Tworzenie reklam

Oferujemy przygotowywanie reklam od zera, na bazie materiałów klienta (po wcześniejszej weryfikacji treści) i przerabianie reklam (np. dodawanie wybranych elementów, podmiana, odtwarzanie).

h

Tworzenie ofert

Twój magazyn potrzebuje narzędzi do pozyskiwania reklam? Jednym z nich jest oferta reklamowa z którą będziesz mógł skutecznie pozyskiwać partnerów – specjalizujemy się w tworzeniu takich narzędzi.

Zaplecze IT

Tworzymy strony wizytówkowe, podpinamy domeny pod serwery, oferujemy i konfigurujemy serwery pocztowe by Twój adres brzmiał tak jak nazwa domeny, a nie przekierowywał do usług typu gmail. Do tego przygotowujemy serwery FTP (niezbędne dla przesyłania treści).

Tworzenie promo video

Stworzenie reklamy to jedno. Ważna też jest jej promocja. Tworzymy wizualizacje i video promo, które później można zamieścić na Youtube, Facebooku, itp. Zobacz przykład:

Zadaj pytanie

Zapytaj o szczegóły.

Kliknij, by zadzwonić

Zapytaj o szczegóły. Pracujemy pon-pt: 9.30 - 17.30.

Zadaj pytanie

Zapytaj o szczegóły.

Zadzwoń

Kliknięcie automatycznie wpisze cyfry do dialera, byś mógł/mogła wybrać numer w swoim telefonie.
Pracujemy: pon-pt, 9.30 - 17.30

Skład magazynu – krok po kroku

W zależności od wybranego pakietu – lub zapotrzebowania – wybrane poniższe punkty są pomijane. W większości przypadków jednak procedura tworzenia magazynu (projekt, skład, druk) wygląda jak przedstawiono poniżej.

Podczas czasu składu DTP nasi graficy są w ciągłym kontakcie telefonicznym i e-mailowym z Klientem. 

w

1. Kontakt i ustalenie szczegółów makiety

Ustalenie szczegółów jest niezbędne przed podjęciem współpracy. Na tym etapie uzgadniana jest orientacyjna ilość znaków.

h

2. Przesłanie wstępnych materiałów

Klient przesyła wstępne materiały na podstawie których będzie pudowany layout i przygotowywany wstępny skład.

3. Próbki layoutu

Klient otrzymuje wstępne próbki layoutu magazynu, na podstawie tego ustalane są zmiany, korekty i podjęta zostaje decyzja o kontynuacji współpracy – gdyby efekt uzyskany zbyt odbiegał od oczekiwanego przez klienta.

i

4. Przesłanie reszty materiałów

Klient dosyła resztę materiałów, następuje skład właściwy.

k

5. Korekty

Klient otrzymuje na bieżąco złożone strony. Informowany jest także o brakach lub nadmiarach treściowych podczas składu. Otrzymane materiały są w wygodnym pliku PDF – dzięki czemu klient może dokonać korekty treści na komputerze lub wydrukować plik i nanieść bezpośrednio na papier.

Z

6. Akceptacja do druku

Po odesłaniu korekt i ich naniesieniu, klient finalnie otrzymuje plik do akceptacji druku. Bez zaakceptowania magazynu, ten nie zostanie wydrukowany.

7. wydruk magazynu

Pliki – zgodne ze specyfikacją drukarni – zostają przesłane do druku. Drukarnia może zostać wskazana przez Klienta, może być to także drukarnia nasza.

8. Transport

Jeśli gazeta wydrukowana jest w naszej drukarni, może przetransportować ją ekspresowo do Klienta.

9. Wersja on-line

Przygotowujemy wersję on-line magazynu. Publikację można przeglądać wygodnie na nowoczesnych smartfonach, komputerach i laptopach z poziomu specjalnie przygotowanej platformy prasowej.

Cennik

Ceny składu DTP magazynu: ile kosztuje skład DTP?

Stawki wahają się między 10… a nieskończonością zł. Tak, to duży rozstrzał cenowy. Od czego zatem zależy finalny koszt stworzenia gazety? Przedstawiamy to poniżej:

    }

    1. Czas, jaki należy poświęcić na tworzenie magazynu

    To najbardziej kluczowy element. Są strony, których złożenie trwa kilka minut. Ale także są strony, których tworzenie trwa parę dni (np. potrzebny jest czas do przygotowania specjalistycznych infografik, itp.) .

    Do tego dochodzi etap przygotowywania stron dla drukarni. W zależności od technologii, czas na to potrzebny może się znacznie wydłużyć.

    1A. Powtarzalność rozwiązań

    To nawiązanie do punktu pierwszego. Powtarzanie prostych rozwiązań jest szybsze w składzie strony, niż kreatywne tworzenie strony od zera.

    1b. „skomplikowalność” stron

    Proste strony to takie, w których występuje tekst i zdjęcie. I żadnych elementów dodatkowych. Taką stronę składa się znacznie szybciej, niż stronę, która wygląda jak reklama produktowa, zawiera galerie z dużą liczbą szparowanych zdjęć.

    l

    2. Ilość poprawek / korekt

    Jeśli gazeta wydrukowana jest w naszej drukarni, transportujemy ją ekspresowo do Klienta. Niejednokrotnie wszystko zamyka się w 24 godzinach.

    3. Liczba i format stron

    Więcej stron, to niższy koszt w przeliczeniu na stronę. Czyli klasyka marketingu 🙂 , ale również podejście praktyczne: im więcej stron, tym więcej rozwiązań powtarzamy, mniej tworzymy nowych rzeczy.

    I oczywiście nie bez znaczenia jest format, czy A4, czy A3, czy może inny – niestandardowy.

    4. Licencje i koszty „podpinania” technologii

    Przy bardziej złożonych projektach, niejednokrotnie korzysta się ze wsparcia technologicznego. Począwszy od specjalnie dobieranych komercyjnych fontów (czcionek), ograniczanych licencyjnie, poprzez używanie licencyjnych grafik, skończywszy na licencjonowanych technologiach znacznie przyspieszających pracę.

    Orientacyjny cennik usług składu graficznego DTP magazynu

    Na ostateczną cenę wpływ mają ww. punkty. Podane niżej stawki są w kwotach netto.